Ushbu veb-sayt hozirda test rejimida ishlamoqda. Ba'zi funksiyalar mavjud bo‘lmasligi yoki kutilganidek ishlamasligi mumkin.
Ochiq darslar
Ochiq darslar
|
21/10/2024
Chop etish
Mavzu: “The quiet revolution. Describe character. Making comparisons.Talk about your family. Present perfect simple and Past simple.”
 FAN: Kasbiy sohada xorijiy tillar

Mashg’ulot turi: amaliy mashg’ulot

Fakultet: Pedagogika va psixologiya

Bosqich: 3

Guruh:  521-22(o’zbek)

Guruh: 1ta

Manzil: Pedagogika va psixologiya fakulteti,  3-etaj, 314-auditoriya

Kun: 21-oktyabr, 2024-yil

Vaqti: 11:30

Amaliy  mashgʻulotni oʻtuvchi: Yusupova Gulnoza Mirzayevna. 

O’quv dasturi:
  1. Ingliz tili grammatika kitoblarida, Jenny Dooley va Virginia Evans larning “Grammarway1” kitobidan Present Perfect and past simple verb forms хакида тушунча берилади
  2. Degrees of comparison, Sifat darajalari tushuntiriladi va ularningning qo’llanilishi o’rgatiladi.
    3.Present Perfect va Past simple verb forms ni farqlay olish va ularni                           qo’llash.
  1. Describe the character. Xulq atvorga oid so’zlarni o’rganish.

Ulashish:
244
Boshqa rubrikalarda mashhur

JDPUda “Har shanba — uzluksiz kasbiy rivojlantirish kuni” doirasida navbatdagi seminar-trening o‘tkazildi.
Jizzax davlat pedagogika universitetida “Har shanba — uzluksiz kasbiy rivojlantirish kuni” deb e’lon qilingan tashabbus doirasida professor-o‘qituvchilar uchun navbatdagi seminar-trening bo‘lib o‘tdi. Tadbir universitet Madaniyat...
Jizzax davlat pedagogika universitetida bitiruvchi talabalarga ish beruvchilar bilan ochiq muloqot va amaliy seminar o‘tkazildi.
Jizzax davlat pedagogika universitetida Tabiiy fanlar fakulteti bitiruvchi talabalari uchun ish beruvchilar bilan ochiq muloqot va amaliy seminar tashkil etildi.
Jizzaxda pedagogika oliy ta’lim muassasalari prorektorlari kengashining 5-sonli yig‘ilishi bo‘lib o‘tmoqda.
Zomin dam olish maskanida pedagogika oliy ta’lim muassasalari ilmiy ishlar va innovatsiyalar bo‘yicha prorektorlari kengashining 5-sonli yig‘ilishi o‘tkazilmoqda.