FAN: Ingliz tilini o’qitish metodikasi ashg’ulot turi: Ma’ruza mashg’uloti Fakultet: Xorijiy tillar fakulteti Bosqich: 3 Guruh: 746-22, 747-22, 748-22 Guruh: 3 ta Manzil: 201-Ma’ruzalar zali Kun: 14-dekabr, 2024-yil Vaqti: 10.00-11.20 Ma’ruza mashgʻulotni oʻtuvchi: dots. Sherzod Djabbarov O’quv dasturi: Assessment and testing in teaching foreign languages 2 soat Mashg’ulot manbalari: O‘quv qo‘llanma, ma’ruza matni, taqdimot, internet manbalari (video lavhalar) tahlili Tayanch tushunchalar: - assessment, external and internal, language subskills, language competence, process of production, linguocultural, verbal and non-verbal behavior, socio cultural competence, summative and formative assessment, Ta’lim texnologiyasi – case study, brain storming Bilish faoliyatini boshqarish bo‘yicha: texnika vositalari yordamida o‘qitish; maslahatchilik tizimi; Ta’lim oluvchiga yondashuv turi bo‘yicha: pedagogik yo‘naltirilgan; shaxsga yo‘naltirilgan; hamkorlik texnologiyalariga yo‘naltirilgan; Qo‘llaniladigan asosiy metod bo‘yicha: tushuntirish, ko‘rgazmali; rivojlantiruvchi ta’lim; muammoli, izlanishli; ijodiy metod
Ochiq darslar
- Barcha
- Ekofaol talabalar
- Karera markazi
- Kelajakka qadam
- Korrupsiyaga qarshi kurash
- Mahalla va universitet
- Ustozlar suhbatin qo‘msar bu ko‘ngil
Ochiq darslar
|
13/12/2024
Chop etish
Mavzu: “Assessment and testing in teaching foreign languages”
Boshqa rubrikalarda mashhur
Jizzax davlat pedagogika universiteti va Sharof Rashidov tuman ixtisoslashtirilgan maktabi o‘rtasida imzolangan memorandum doirasida hamkorlikni rivojlantirish bo‘yicha bir qator chora-tadbirlar amalga oshirilmoqda.
Jizzax davlat pedagogika universiteti rektorati va kasaba uyushmasi tashabbusi bilan professor-o‘qituvchilar uchun jamoaviy dam olish tadbiri o‘tkazildi.
Jizzax davlat pedagogika universitetida “Har shanba — uzluksiz kasbiy rivojlantirish kuni” deb e’lon qilingan tashabbus doirasida professor-o‘qituvchilar uchun navbatdagi seminar-trening bo‘lib o‘tdi. Tadbir universitet Madaniyat...
So'nggi yangiliklar
10/12/2025
