Ushbu veb-sayt hozirda test rejimida ishlamoqda. Ba'zi funksiyalar mavjud bo‘lmasligi yoki kutilganidek ishlamasligi mumkin.
Yangiliklar
Yangiliklar
|
22/11/2024
Chop etish
JDPUda «O‘qituvchilar kasbiy rivojlanish to‘garagi» ning navbatdagi mashg‘uloti bo‘lib o‘tdi.
Xorijiy tillar fakulteti qoshida faoliyat yuritayotgan ushbu to‘garak o‘qituvchilarning pedagogik mahoratini oshirish hamda xorijiy tillarni o‘qitishdagi yangi metodlardan xabardor qilish maqsadida tashkil etilgan bo‘lib, uning navbatdagi mavzusi

«The 4 Cs in English Language Teaching» (4 ko‘nikma- Aloqa, Ijodkorlik, Tanqidiy fikrlash, Hamkorlikning ingliz tili o‘qitishdagi ahamiyati) haqida bo‘ldi. Mashg‘ulot davomida 4 ko‘nikma- Aloqa, Ijodkorlik, Tanqidiy fikrlash, Hamkorlik borasida dastlabki ma’lumotlar berildi, ulardan xorijiy tillarni o‘rganish va o‘qishda samarali foydalanish usullari yuzasidan maslahatlar berildi.

 

 

Bu mavzuning davomi sifatida «The Six Thinking Hats» texnikasi tushuntirilib, qatnashchilar tomonidan egallangan bilimlar qisqa hikoyalar tuzish orqali «The Six Thinking Hats» texnikasi yordamida namoyon etildi.

O‘qituvchilar ushbu mavzu doirasida tajriba va bilimlar almashishdi. To‘garakning ikkinchi mashg‘uloti ham qiziqarli bahs-munozaralar va yangi ko‘nikmalarga ega bo‘lish bilan o‘z yakuniga yetdi.


Ulashish:
406
Boshqa rubrikalarda mashhur

Jizzaxda “Talabalar teatr studiyalari” festivalining 3-mintaqaviy bosqichi bo‘lib o‘tdi.
Joriy yilning 17-dekabr kuni Jizzax musiqali drama teatrida “Talabalar teatr studiyalari” festivalining 3-mintaqaviy bosqichi tantanali ravishda boshlandi.
Universitetda kafedralar o‘rtasida tajriba almashinuvi yo‘lga qo‘yildi.
Ta’lim sifatini oshirish, sun’iy intellektni ta’lim jarayoniga qo‘llash hamda professor-o‘qituvchilarning kasbiy salohiyatini yanada rivojlantirish maqsadida universitetda kafedralar o‘rtasida samarali tajriba almashinuv tizimi yo‘lga qo‘yildi.
JDPU talabalari harbiy qismda o‘quv-amaliy mashg‘ulotlarda ishtirok etmoqda.
Vatan himoyasi – har bir fuqaroning muqaddas burchi.