Ushbu veb-sayt hozirda test rejimida ishlamoqda. Ba'zi funksiyalar mavjud bo‘lmasligi yoki kutilganidek ishlamasligi mumkin.
Yangiliklar
Yangiliklar
|
09/10/2025
Chop etish
“Besh tashabbus olimpiadasi” qizg‘in pallada.

Jizzax davlat pedagogika universitetida Prezidentning “Besh muhim tashabbusi” doirasida tashkil etilgan “Besh tashabbus olimpiadasi” qizg‘in tarzda davom etmoqda.

Bugungi kunda olimpiadaning navbatdagi bosqichi — yengil atletika musobaqalari bo‘lib o‘tdi. Unda turli fakultetlardan saralab olingan iqtidorli talabalar o‘z mahorat va jismoniy tayyorgarligini namoyish etdilar.

Musobaqalar davomida talabalar belgilangan masofaga yugurish, bo‘yicha bellashdilar. Har bir ishtirokchi g‘alaba uchun kurashish barobarida sog‘lom turmush tarzini hayotga tatbiq etishda namuna ko‘rsatdi.

Tadbirning asosiy maqsadi — yoshlarni sportga jalb etish, ularning jismoniy salomatligini mustahkamlash, jamoada ishlash va raqobatbardoshlik ko‘nikmalarini rivojlantirishdan iborat.

Musobaqa g‘olib va sovrindorlari tashkilotchilar tomonidan diplom va esdalik sovg‘alari bilan taqdirlanadilar.


Ulashish:
1 194
Boshqa rubrikalarda mashhur

Jizzax davlat pedagogika universitetida “Shanba — uzluksiz kasbiy rivojlanish kuni” doirasida navbatdagi o‘quv-amaliy seminar o‘tkazildi.
Jizzax davlat pedagogika universiteti Madaniyat saroyida an’anaviy tarzda har shanba kuni o‘tkazib kelinayotgan uzluksiz kasbiy rivojlanishga qaratilgan o‘quv-amaliy seminar bo‘lib o‘tdi.
Talabalar jazoni ijro etish muassasasi faoliyati bilan tanishdilar.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Aholi salomatligi va millat genofondini giyohvandlik va narkojinoyatlardan samarali himoya qilish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi Farmoni ijrosi doirasida Jizzax davlat pedagogika universiteti...
JDPU va Sankt-Peterburg davlat universiteti o‘rtasida ta’lim va ilmiy hamkorlik masalalari muhokama qilindi.
Jizzax davlat pedagogika universitetiga kuni Sankt-Peterburg davlat universiteti Rus tili test sinovlari markazining delegatsiyasi tashrif buyurdi.