Ushbu veb-sayt hozirda test rejimida ishlamoqda. Ba'zi funksiyalar mavjud bo‘lmasligi yoki kutilganidek ishlamasligi mumkin.
Yangiliklar
Yangiliklar
|
18/05/2023
Chop etish
“Shaddod qizlar” jamoasi finalga yo‘llanmani qo‘lga kiritdi.

Jizzax davlat pedagogika universiteti madaniyat saroyida talabalar o‘rtasida  “QVZ” o‘yinlarining yarim  final uchrashuvi bo‘lib o‘tdi. O‘yinda 2 ta jamoa – Rus tili va adabiyoti fakultetining “Adrenalin” hamda Maktabgacha taʼlim fakultetining “Shaddod qizlar” jamoasi ishtirok etishdi.

Dastlabki “Tanishtiruv” shartini “Adrenalin” jamoasi boshlab berdi. Hayotiy hazillar, do‘stona yumor o‘yinlarida o‘tgan mavsumda mutlaq g‘olib bo‘lgan jamoaning o‘ziga xos yutug‘i bo‘ldi. O‘ziga xos hazillari  bilan tanilgan “Shaddod qizlar” jamoasi esa yoshlar o‘rtasida sodir bo‘layotgan voqea-hodisalarni kulgili tarzda tomoshabinlar  eʼtiboriga havola etdi.

Jamoalar g‘oliblikni qo‘lga kiritish uchun “musiqiy uyga vazifa”, “savol-javoblar” shartlari bo‘yicha o‘zaro kurashdi. Rang-barang chiqishlar, o‘ziga xoslik va yengil hazm bo‘luvchi hazillar bilan Maktabgacha taʼlim fakultetining  “Shaddod qizlar” jamoasi barchaning diqqat markazida bo‘ldi.

Barcha shartlar yakuniga ko‘ra, hazilkash qizlardan iborat  “Shaddod qizlar”  jamoasi 42  ball bilan finalga yo‘llanmani qo‘lga kiritdi.


Ulashish:
669
Boshqa rubrikalarda mashhur

Universitetda kafedralar o‘rtasida tajriba almashinuvi yo‘lga qo‘yildi.
Ta’lim sifatini oshirish, sun’iy intellektni ta’lim jarayoniga qo‘llash hamda professor-o‘qituvchilarning kasbiy salohiyatini yanada rivojlantirish maqsadida universitetda kafedralar o‘rtasida samarali tajriba almashinuv tizimi yo‘lga qo‘yildi.
JDPU talabalari harbiy qismda o‘quv-amaliy mashg‘ulotlarda ishtirok etmoqda.
Vatan himoyasi – har bir fuqaroning muqaddas burchi.
Kitobxonlik Tanlovining Ikkinchi Bosqichi: Zakovat Intellektual Bellashuvi O‘tkazildi.
Universitet rektori tashabbusi bilan tashkil etilgan kitobxon talaba tanlovining ikkinchi bosqichi bo‘lib o‘tdi. Birinchi bosqich — test sinovi bo‘lib, unda talabalar o‘qigan kitoblari bo‘yicha bilimlarini...