Registrator ofisi
Avazov A’zam Januzaqovich
Bo‘lim boshlig‘i
Telefon raqami
+998 93 307-03-06
Elektron pochtasi
avazovazam@gmail.com
Ish vaqti
Har kuni 08:30 – 16:30
Manzili
130100. Jizzax viloyati, Jizzax shahri, Sharof Rashidov koʻchasi, 4.
Asosiy funksiya va vazifalari
Yuqori turuvchi tashkilotlar hujjatlarini ijrosini ta‘minlash
- O'zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident farmonlari va farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta'lim va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini amalga oshirishni tashkil etish;
- O'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, "Ta'lim to'g'risida"gi Qonuni, Prezident Farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasining qarorlari, Oliy ta'lim, fan va innovatsiyalar vazirligi Hay'at qarorlari va buyruqlarini ijro etish.
- Universitet Nizomi, Kengashi qarorlari va rektor buyruqlariga muvofiq faoliyat yuritish:
O‘quv jarayonini rejalashtirish va tashkil etish
- O'quv-tarbiya jarayonida o'qitishning ilg'or shakllarini, shu jumladan, masofadan turib o'qitish, yangi pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
- Universitetning talabalar faoliyatini tashkil etish va uni boshqarish sohasidagi missiyasi hamda asosiy strategik yo'nalishlarini yuqori darajadagi ishonchlilik, samaradorlik va mas'uliyat bilan amalga oshirish;
- Ofis xodimlarining ishini tashkil qilish va to'g'ridan-to'g'ri ularni boshqarish;
- Ofis xodimlarining lavozim yo'riqnomalarini ishlab chiqish;
- Talabalarga ko'rsatiladigan xizmatlarning sifatli va o'z vaqtida bajarilishini doimiy nazorat qilish;
- Vazirlar Mahkamasi, vazirliklar va universitet tomonidan o'rnatilgan talablar asosida o'quv jarayonini tizim orqali to'g'ri tashkil etilishini hamda professor-o'qituvchilar, xodimlar va talabalarning bu jarayondagi faoliyatini muvofiqlashtirishda ishtirok etish;
- "HEMIS", "Moodle", "LMS" ta'lim platformalari va idoralararo yagona elektron hujjat aylanish "ijro.gov.uz" tizimidan foydalanish va ijrosini ta'minlash:
- Professor-o'qituvchilar va talabalarga Hemis tizimda ishlashiga oid tegishli maslahatlar berish:
O‘quv konferensiyalarini tashkil etish, uslubiy ta‘minotni rivojlantirish va kadrlar bilan ta‘minlashni muvofiqlashtirish
- "Registrator ofisi" vakolatiga kiradigan masalalarni muhokama qilish bo'yicha yig'ilishlar o'tkazish hamda seminarlar tashkil etish:
- Ofis xodimlari, dekanatlar, kafedralar va boshqa bo'limlar bilan hamkorlikda ishlash;
- Mahalliy va xorijiy oliy ta'lim muassasalari bilan akademik mobillik bo'yicha hamkorlikni yo'lga qo'yish.
O‘quv jarayoniga oid hisobotlarni tayyorlash
- Ofisda amalga oshirilgan ishlarning holatini, shuningdek, universitetdagi o'quv jarayonining tashkil etilishi holatini tizim orqali baholab borish;
- Talabalar, resurslar, shartnomalar, mashg'ulotlar va talabalarning o'zlashtirishi haqidagi turli xil statistik ma'lumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish.
- Universitet tomonidan Statistika agentligiga taqdim etiladigan hisobot shakllarini yuritishni nazorat qilish.
- Xizmat ko'rsatish (front office) va Ma'lumotlar bazasi (back office) bo'lim boshlig'i va menejerlarning mehnat faoliyatini tahlil qilish, baholash hamda rag'batlantirish bo'yicha rahbariyatga takliflar kiritib boorish.
- Jismoniy va yuridik shaxslar murojaatlarini o'z vaqtida ko'rib chiqish.
- Me'yoriy hujjatlar loyihalarini (loyihalarga takliflarni) sifatli va o'z vaqtida tayyorlash hamda rahbariyatga taqdim etish:
Yillik reyting tahlili va tashqi attestatsiyaga tayyorgarlik
- Ofis tomonidan yo'lga qo'yiladigan xizmat turlarini kengaytirish va sifatini oshirish bo'yicha takliflar ishlab chiqish;
- Ofisning yaqin va uzoq muddatli rivojlanish strategiyalarini ishlab chiqish:
- "Registrator ofisi" xodimlarining yo'riqnomalarini va xizmat ko'rsatish reglamentini ishlab chiqish:
- Xodimlar uchun malaka oshirish kurslari va o'qitish dasturlarini tashkil etish:
Qo'shimcha funksiyalar
- Universitetga o'qishga qabul qilish, talabalar o'qishini ko'chirish, qayta tiklash va o'qishdan chetlashtirish tartibi to'g'risidagi nizomlarga asosan universitetning elektron ta'lim platformasi orqali talabalar harakatini tashkil qilish:
- Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash jarayonini muvofiqlashtirish:
- Buxgalteriya va marketing bo'yicha xizmat ko'rsatishni yo'lga qo'yish:
- Bitiruvchilarni ishga taqsimlash va joylashishiga oid barcha zaruriy hujjatlar tayyorlash, rasmiylashtirish va bitiruvchilarga yetkazish:
- Xalqaro aloqalar va akademik mobillik bo'yicha xizmat ko'rsatishni yo'lga qo'yish
- Turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari bo'yicha ma'lumotlarni taqdim etishni tashkil qilish
- Registrator ofisida xizmatlar ko'rsatishda sanitariya hamda xizmat ko'rsatishning me'yoriy talablariga qat'iy rioya etilishini nazorat qilish:
Xodimlar
Avazov A’zam Januzaqovich
Bo‘lim boshlig‘i
Kontaktlar
azam@jspi.uz
Turapov Nodir Kurbanbayevich
Sektor boshlig‘i
Kontaktlar
nnodir390@gmail.com
Ubaydullayev Ma’rufjon Ubaydulla o‘g‘li
Bosh mutaxassis
Kontaktlar
Ma'ruf@jspi.uz
O‘sarov Ozodbaxt Beknazar o‘g‘li
Bosh mutaxassis
Kontaktlar
To‘g‘izov Erkin To‘lqinovich
Menejer
Kontaktlar
Suyunov Dilshod Saidmurod o‘g‘li
Menejer
Kontaktlar
Dushaboyev Husniddin Achilovich
Mutaxassis
