Ushbu veb-sayt hozirda test rejimida ishlamoqda. Ba'zi funksiyalar mavjud bo‘lmasligi yoki kutilganidek ishlamasligi mumkin.
Registrator ofisi

Avazov A’zam Januzaqovich

Bo‘lim boshlig‘i


Telefon raqami
+998 93 307-03-06
Elektron pochtasi
avazovazam@gmail.com
Ish vaqti
Har kuni 08:30 – 16:30
Manzili
130100. Jizzax viloyati, Jizzax shahri, Sharof Rashidov koʻchasi, 4.
Факультет

Asosiy funksiya va vazifalari

Yuqori turuvchi tashkilotlar hujjatlarini ijrosini ta‘minlash

  • O'zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident farmonlari va farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta'lim va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini amalga oshirishni tashkil etish;
  • O'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, "Ta'lim to'g'risida"gi Qonuni, Prezident Farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasining qarorlari, Oliy ta'lim, fan va innovatsiyalar vazirligi Hay'at qarorlari va buyruqlarini ijro etish.
  • Universitet Nizomi, Kengashi qarorlari va rektor buyruqlariga muvofiq faoliyat yuritish:

O‘quv jarayonini rejalashtirish va tashkil etish

  • O'quv-tarbiya jarayonida o'qitishning ilg'or shakllarini, shu jumladan, masofadan turib o'qitish, yangi pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
  • Universitetning talabalar faoliyatini tashkil etish va uni boshqarish sohasidagi missiyasi hamda asosiy strategik yo'nalishlarini yuqori darajadagi ishonchlilik, samaradorlik va mas'uliyat bilan amalga oshirish;
  • Ofis xodimlarining ishini tashkil qilish va to'g'ridan-to'g'ri ularni boshqarish;
  • Ofis xodimlarining lavozim yo'riqnomalarini ishlab chiqish;
  • Talabalarga ko'rsatiladigan xizmatlarning sifatli va o'z vaqtida bajarilishini doimiy nazorat qilish;
  • Vazirlar Mahkamasi, vazirliklar va universitet tomonidan o'rnatilgan talablar asosida o'quv jarayonini tizim orqali to'g'ri tashkil etilishini hamda professor-o'qituvchilar, xodimlar va talabalarning bu jarayondagi faoliyatini muvofiqlashtirishda ishtirok etish;
  • "HEMIS", "Moodle", "LMS" ta'lim platformalari va idoralararo yagona elektron hujjat aylanish "ijro.gov.uz" tizimidan foydalanish va ijrosini ta'minlash:
  • Professor-o'qituvchilar va talabalarga Hemis tizimda ishlashiga oid tegishli maslahatlar berish:

O‘quv konferensiyalarini tashkil etish, uslubiy ta‘minotni rivojlantirish va kadrlar bilan ta‘minlashni muvofiqlashtirish

  • "Registrator ofisi" vakolatiga kiradigan masalalarni muhokama qilish bo'yicha yig'ilishlar o'tkazish hamda seminarlar tashkil etish:
  • Ofis xodimlari, dekanatlar, kafedralar va boshqa bo'limlar bilan hamkorlikda ishlash;
  • Mahalliy va xorijiy oliy ta'lim muassasalari bilan akademik mobillik bo'yicha hamkorlikni yo'lga qo'yish.

O‘quv jarayoniga oid hisobotlarni tayyorlash

  • Ofisda amalga oshirilgan ishlarning holatini, shuningdek, universitetdagi o'quv jarayonining tashkil etilishi holatini tizim orqali baholab borish;
  • Talabalar, resurslar, shartnomalar, mashg'ulotlar va talabalarning o'zlashtirishi haqidagi turli xil statistik ma'lumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish.
  • Universitet tomonidan Statistika agentligiga taqdim etiladigan hisobot shakllarini yuritishni nazorat qilish.
  • Xizmat ko'rsatish (front office) va Ma'lumotlar bazasi (back office) bo'lim boshlig'i va menejerlarning mehnat faoliyatini tahlil qilish, baholash hamda rag'batlantirish bo'yicha rahbariyatga takliflar kiritib boorish.
  • Jismoniy va yuridik shaxslar murojaatlarini o'z vaqtida ko'rib chiqish.
  • Me'yoriy hujjatlar loyihalarini (loyihalarga takliflarni) sifatli va o'z vaqtida tayyorlash hamda rahbariyatga taqdim etish:

Yillik reyting tahlili va tashqi attestatsiyaga tayyorgarlik

  • Ofis tomonidan yo'lga qo'yiladigan xizmat turlarini kengaytirish va sifatini oshirish bo'yicha takliflar ishlab chiqish;
  • Ofisning yaqin va uzoq muddatli rivojlanish strategiyalarini ishlab chiqish:
  • "Registrator ofisi" xodimlarining yo'riqnomalarini va xizmat ko'rsatish reglamentini ishlab chiqish:
  • Xodimlar uchun malaka oshirish kurslari va o'qitish dasturlarini tashkil etish:

Qo'shimcha funksiyalar

  • Universitetga o'qishga qabul qilish, talabalar o'qishini ko'chirish, qayta tiklash va o'qishdan chetlashtirish tartibi to'g'risidagi nizomlarga asosan universitetning elektron ta'lim platformasi orqali talabalar harakatini tashkil qilish:
  • Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash jarayonini muvofiqlashtirish:
  • Buxgalteriya va marketing bo'yicha xizmat ko'rsatishni yo'lga qo'yish:
  • Bitiruvchilarni ishga taqsimlash va joylashishiga oid barcha zaruriy hujjatlar tayyorlash, rasmiylashtirish va bitiruvchilarga yetkazish:
  • Xalqaro aloqalar va akademik mobillik bo'yicha xizmat ko'rsatishni yo'lga qo'yish
  • Turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari bo'yicha ma'lumotlarni taqdim etishni tashkil qilish
  • Registrator ofisida xizmatlar ko'rsatishda sanitariya hamda xizmat ko'rsatishning me'yoriy talablariga qat'iy rioya etilishini nazorat qilish:

Xodimlar

Employee photo

Avazov A’zam Januzaqovich

Bo‘lim boshlig‘i


Kontaktlar

azam@jspi.uz

Employee photo

Turapov Nodir Kurbanbayevich

Sektor boshlig‘i


Kontaktlar

nnodir390@gmail.com

Employee photo

Ubaydullayev Ma’rufjon Ubaydulla o‘g‘li

Bosh mutaxassis


Kontaktlar

Ma'ruf@jspi.uz

Employee photo

O‘sarov Ozodbaxt Beknazar o‘g‘li

Bosh mutaxassis


Kontaktlar

Employee photo

To‘g‘izov Erkin To‘lqinovich

Menejer


Kontaktlar

Employee photo

Suyunov Dilshod Saidmurod o‘g‘li

Menejer


Kontaktlar

Employee photo

Dushaboyev Husniddin Achilovich

Mutaxassis


Kontaktlar