Skip to main content

Ishonch telefoni: +(99872) 226 68 10

3+1 qo'shma ta'lim dasturi

Belarus davlat pedagogika universiteti bilan qo'shma ta'lim dasturiga marhamat!

Konstitutsiya asosiy qonunimiz!

8-dekabr — O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi kuni

Yuksak vatanparvarlik tuyg‘usi aks etgan qasida!

10-dekabr — O‘zbekiston Respublikasi Davlat madhiyasi qabul qilingan kun

Yangi yil — yangi marralar sari imkoniyat!

Kirib kelayotgan yangi 2024-yilingiz muborak bo’lsin!

Xotira muqaddas – inson qadri aziz!

9-may — Xotira va qadrlash kuni

JDPU 50 yoshda!

Jizzax davlat pedagogika universitetining 50 yoshlik yubileyi muborak bo‘lsin!

Registrator ofisi

Registrator ofisi boshlig‘i:

Xamzayev Xaqberdi Eshmirzayevich

texnika fanlari bo’yicha falsafa doktori

Telefon raqami:
+(99890) 265 44 69
Elektron pochta:
xaqberdi@jspi.uz
Qabul kunlari:
dushanba-shanba, 9:00-12:00

1-sektor. O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori

1-sektor boshlig‘i:

Jumanov Farrux Saparbayevich

Telefon: +(99893) 641 05 58

Elektron manzil: faruxjumanov0085@gmail.com

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

Abjalov Bekzod

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 726 23 64

Ismoilov Mirzamahmud

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 302 33 79

O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektorining funksiyalari

  • O‘quv jarayonini tashkil etishda universitet va kafedralarga ko‘maklashish;
  • Universitet talabalarining o‘quv yutuqlarini ro‘yxatga olish va hisobga olish jarayonini takomillashtirish;
  • Kafedra professor o‘qituvchilarining o‘quv yuklamalarini hisoblash va shtat jadvalini ishlab chiqishni nazorat qilish;
  • Ta’limning barcha yo‘nalishlari bo‘yicha talabalarni qo‘llab-quvvatlovchi aniq va o‘z vaqtida ma’lumotlarni olish uchun ma’lumotlar bazasini yangilash;
  • Statistik hisobotlar sifatini oshirish;
  • Semestr fanlari bo‘yicha ro‘yxatdan o‘tish va talabalar uchun o‘quv mashg‘ulotlari jadvalini shakllantirish ustidan nazoratni amalga oshirish;
  • Talabalarning harakatiga buyurtmalar tayyorlash va tasdiqlash;
  • O‘rtacha ball (GPA) hisobini nazorat qilish;
  • Chet ellik talabalarning viloyatida bo‘lishini qonuniylashtirish, chet ellik talabalarning harakatlanishini doimiy ravishda monitoring qilish va nazorat qilish;
  • Akademik reglament va tartiblarni ishlab chiqish va tahlil qilishda doimiy ishtirok etish. O‘quv-uslubiy tadbirlarni rejalashtirish;
  • Akademik kalendarlarning o‘z vaqtida bajarilishini muvofiqlashtirish va nazorat qilishni amalga oshirish;
  • O‘qituvchilarning o‘quv yuklamalarini belgilangan standartlarga muvofiq rejalashtirish va amalga oshirishni nazorat qilish;
  • Universitetning auditoriya va laboratoriya fondlarining hisobini yuritish;
  • O‘quv mashg‘ulotlari, imtihonlar, ish soatlari, talabalarning mustaqil ishlari uchun auditoriya fondini taqsimlash;
  • So‘rov bo‘yicha auditoriya fondini tezkor taqdim etishni ta’minlash;
  • Kafedralarning o‘quv yuklamalari hisobini va bu yuklamaning professor-o‘qituvchilar tarkibi o‘rtasida to‘g‘ri taqsimlanganligini tekshirish;
  • Kafedralarning o‘quv yuklamalarining amalda bajarilishini tekshirish;
  • Davlat imtihonlarini va Davlat attestatsiya komissiyasi ishini mutaxassisliklar bo‘yicha o‘tkazish uchun auditoriya fondini taqsimlash.

2-sektor. Talabalar harakatini muvofiqlashtirish sektori

2-sektor boshlig‘i:

Turapov Nodir Kurbanbayevich

Telefon: +(99891) 564 78 13

Elektron manzil: nnodir390@gmail.com

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

To‘g‘izov Erkin

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 726 23 64

Suyunov Dilshod

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 213 31 93

Ubaydullayev Ma’rufjon

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99891) 944 44 22

Talabalar harakatini muvofiqlashtirish sektorining funksiyalari

  • Akademik ta’tilni rasmiylashtirish;
  • Sertifikatlar, akademik sertifikatlar, transkriptlar berish;
  • Talabalar muvaffaqiyatini nazorat qilish;
  • Talabalar ma’lumotlar bazasidagi ma’lumotlarning to‘g‘riligini nazorat qilish va ROning axborot tizimini yangilash;
  • Taqdim etilgan hujjatlarning to‘liqligini tekshirish;
  • Markaz bilan bog‘lanishda talabalarga axborot yordamini ko‘rsatish;
  • Arxiv ma’lumotnomalari, dublikat diplom va arizalar, o‘qish joyidan ma’lumotnomalar berish;
  • «Talabalar»ni ro‘yxatga olish ma’lumotlar bazasini nazorat qilish;
  • Universitet talabalarining shaxsiy va akademik ma’lumotlari haqida ma’lumot tayyorlash;
  • “Ro‘yxatga olish idorasi” avtomatlashtirilgan tizimini takomillashtirish bo‘yicha hamkorlik qilish;
  • Javobgarlik hujjatlari shakllarini (diplom blankalari, akademik sertifikatlar, diplomga ilova va boshqalar) taqdim etish;
  • Davlat hujjatlari blankalarini (diplom varaqalari, akademik guvohnomalar, diplom ilovasi va boshqalar) qabul qilish, saqlash va berishni tashkil etish ustidan nazorat qilish;
  • Talabalar kontingenti harakatini shakllar va bo‘limlar bo‘yicha hisobini yuritish;
  • Davlat ta’lim grantlari bo‘yicha bo‘shatilgan o‘rinlarning hisobini yuritish;
  • Talabalarning shaxsiy hujjatlarini qabul qilish, saqlash va yuritish;
  • Talabalar kontingenti harakatiga buyurtmalar tayyorlash;
  • Talabalarga akademik ta’tilni rasmiylashtirish va universitetdan haydash hamda talabalar safiga tiklash uchun hujjatlarni taqdim etish;
  • Talabalarni qo‘shish / tushirish davrida ularning so‘rovlariga ko‘ra ro‘yxatga olishni to‘g‘rilash;
  • Joriy transkript va diplom ilovasini (transkript) yuritish va berish;
  • Talabalarga akademik ta’tilni rasmiylashtirish, universitet talabalari safidan cheltashtirish va o‘qishini boshqa davlat oliy ta’lim muassasalariga ko‘chirish bo‘yicha murojaat qilgan talabalarning universitet talabalar safidan chetlashtirilishi bo‘yicha buyruq loyihasini shakllantirish hamda tegishli yig‘ma hujjatlar jildini tayyorlash hamda talabalar safiga tiklash uchun hujjatlarni taqdim etish;
  • Universitet tomonidan ma’lumot va 3 – NK shakli hisobotlarini boshqarish va taqdim etish. Davlat hisoboti shakllarini to‘ldirish;
  • Universitet talabalarga oid buyruq loyihalarini shakllantirishda ularining to‘g‘ri va nizom asosida rasmiylashtirilishini nazorat qilish, ro‘yxatga olish, saqlash va tegishli bo‘limlarga tarqatish;
  • Bitiruvchilarga berilgan diplomlarning haqiqiyligini tasdiqlash maqsadida doimiy ravishda https://otm.mehnat.uz va http://d-arxiv.edu.uz platformalari orqali tashkilot va muassasalar bilan yozishmalarni amalga oshirish, yo‘qotilgan diplom va ilovalar o‘rniga dublikat berish to‘g‘risidagi murojaatlarga javob qaytarish;
  • Idoralararo yagona elektron hujjat aylanish “Ijro.gov.uz” tizimida registrator ofisiga tegishi hujjatlar bilan ishlash;

3-sektor. Akademik yozuvlarni tuzish jarayonini boshqarish va axborotlashtirish sektori

3-sektor boshlig‘i:

Abduxamidov Baxtiyor Abduxamid o‘g‘li

Telefon: +(99897) 439 20 18

Elektron manzil: baxtiyorabduxamidov32@gmail.com

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

Ochilov Avazbek

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 327 74 71

Abdullayev Bunyod

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 243 71 95

Yusupov Jasurbek

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 090 00 15

Berdikulov Xudoyshukur

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 523 90 90

Mamatov Alisher

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 360 66 55

Avazov Nurbek

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99897) 291 96 21

Xo‘jayev Allayor

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99895) 308 38 25

Sindorov Abdumo‘min

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99894) 191 17 71

Shukurov Mirkomil

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99894) 347 70 79

Mamatqulov Xojiakbar

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 305 31 39

Akademik yozuvlarni tuzish jarayonini boshqarish va axborotlashtirish sektorining funksiyalari

  • Semestr fanlari bo‘yicha ro‘yxatdan o‘tish va talabalar uchun o‘quv mashg‘ulotlari jadvalini shakllantirish; GPA ni aniqlash;
  • Akademik farq yoki akademik qarzni aniqlash;
  • Akademik qarzni yoki o‘quv rejalaridagi farqni bartaraf etish uchun yozgi semestrni tashkil qilish;
  • Talabaning akademik reytingini hisoblashni amalga oshirish;
  • Tanlov fanlari bo‘yicha talabalarni qabul qilishni tashkil etish va o‘tkazish;
  • O‘quv rejasiga kiritilgan tanlov fanlarini talabalarning tanlash erkinligini ta’minlash;
  • Individual o‘quv rejalarni shakllantirishda bevosita ishtirok etish;
  • O‘quv jarayonini nazorat qilish hamda talabalar tomonidan o‘quv rejalari va dasturlarini bajarilishini nazorat qilish;
  • Talabalarning individual o‘quv rejalarini imzolash ustidan nazoratni amalga oshirish;
  • Talabalar jamoasi uchun buyruqlar loyihalari talabalarning joriy reytingini aniqlash.

4-sektor. Ro‘yxatga olish sektori

4-sektor boshlig‘i:

Murtozayev Jamshidxon Ibodulla o‘g‘li

Telefon: +(99893) 306 66 30

Elektron manzil: murtozayevjamshidxon@gmail.com

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

Umarov Muxammadsharif

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99890) 488 85 52

Suvonkulova Gavxarbonu

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 522 10 07

Shodiyeva Shahnoza

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 779 00 25

Eshpo‘latova Mahliyoxon

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 644 80 05

Ro‘yxatga olish sektorining funksiyalari

  • Talabalarga universitetda o‘qish haqida to‘liq ma’lumot berish;
  • Tizimga kirish uchun login va parolni berish;
  • Universitet xodimlariga korporativ axborot portali bilan ishlashda uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatish;
  • Talabalarga axborot yordamini ko‘rsatish;
  • Murojaatlarni qabul qilish va ro‘yxatga olish;
  • Murojaatlarni ko‘rib chiqish va qayta ishlash;
  • O‘quv fanlari bo‘yicha to‘plangan kredit/soat hisobini yuritish;
  • O‘quv jarayoni bo‘yicha qiyin va munozarali vaziyatlarda talabalarga maslahat berish Ichki va tashqi akademik harakatchanlik bo‘yicha maslahatlar berish;
  • Hujjatlarning barcha turlariga (sertifikatlar, akademik sertifikat, transkript) ariza qabul qilish;
  • Talabalarga o‘quv traektoriyasini tanlashda yordam beradigan maslahatchilarni o‘quv jarayoniga jalb qilish;
  • Fanlar bo‘yicha ro‘yxatdan o‘tish va qayta ro‘yxatdan o‘tish bo‘yicha talabalar va o‘qituvchilarga maslahat berish;
  • Talabalarga o‘quv jarayoni jadvali haqida ma’lumot yetkazish;
  • Talabalarning o‘quv mashg‘ulotlariga qatnashishini nazorat qilish;
  • Talabalarni davlat va nomli stipendiyalarga tayinlash uchun taqdim etish;
  • Talabalarning muvaffaqiyati to‘g‘risidagi ma’lumotlarni keyingi tahlil qilish bilan to‘plash;
  • Ta’lim masalalari bo‘yicha talabalarga axborot-ma’lumotnoma maslahat berish;
  • Modul natijalari bo‘yicha nazorat tadbirlari uchun hujjatlarni tayyorlash.

5-sektor. Marketing, talabalar amaliyoti va axborotlarni tahlil qilish sektori

5-sektor boshlig‘i:

Qosimov Rustam Abdimannonovich

Telefon: +(99893) 303 40 34

Elektron manzil: rustam89@jspi.uz

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

Mo‘minov Ilhom

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99888) 435 00 45

Uralov Baxriddin

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 308 44 88

Ravshanov Sunnat

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99899) 551 28 58

O‘sarov Ozodbaxt

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99877) 025 23 27

Gadoyev Mahmud

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99894) 574 30 20

Marketing, talabalar amaliyoti va axborotlarni tahlil qilish sektorining funksiyalari

  • Imtiyozli diplom olishga da’vogar bo‘lgan kurs bitiruvchi talabalar ro‘yxatini tayyorlash;
  • Universitet bitiruvchilarining diplomlarini tasdiqlash;
  • Bitiruvchilarga yuqori sifatli axborot va tushuntirish ishlarini olib borish;
  • Bitiruvchilarning ishga taqsimotini o‘tkazish va ularning ishga joylashganligining monitoringini olib borish;
  • Potensiallash beruvchilar bilan uzluksiz hamkorlik aloqalarini olib borish;
  • Yangi o‘quv yili qabuli uchun ish beruvchilar ehtiyojidan kelib chiqib qabul kvotalariga takliflarni shakllantirish;
  • Ochilishi kutilayotgan hamda ehtiyoji kamaygan ta’lim yo‘nalishlarining asosnomalarini tayyorlash;
  • Barcha turdagi amaliyotlari ishga yo‘llanma oladigan korxona, tashkilot yoki muassasada o‘tashni yo‘lga qo‘yishni tashkillashtirish;
  • Keyingi o‘quv yili uchun amaliyotga qabul qiluvchi tashkilot bilan mutaxassislik kafedralari tomonidan shartnomalar tuzilishini tashkillashtirish va nazorat qilish;
  • “4+2” tartibidagi malakaviy amaliyotni samarali tashkil etish maqsadida Maktabgacha va maktab ta’limi hamda Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar hududiy boshqarmalari bilan hamkorlik aloqalarini o’rnatish;
  • Amaliyotni muassasa va tashkilotlarda tashkil etish jarayonlarini o‘rganish, o‘rganish natijalarini tahlil qilish hamda muammo va takliflarni ishlab chiqib universitet rahbariyatiga taqdim etib borish;
  • Talabalar amaliyotni tashkil etish bo‘yicha ilg‘or xorijiy va milliy tajribalarni o‘rganish hamda uni tatbiq etish yuzasidan takliflar tayyorlash;
  • Har bir bakalavriat ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha amaliyot buyruqlari loyihalarini shakllantirishni nazorat qilish;

6-sektor. Nazorat ishlarini tashkil etish va baholash sektori

6-sektor boshlig‘i:

Tayirov Mansur Anorboyevich

Telefon: +(99899) 552 65 09

Elektron manzil: mtayirov.86@gmail.com

Qabul kunlari: Har kuni (09:00-12:00)

Ochilov Dilshod

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99888) 435 00 45

Boltayev Abduvohid

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99897) 329 79 18

Ernazarov A’zam

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99891) 598 80 07

Xaqberdiyev Utkir

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99893) 301 98 91

Qurbonov Islom

Registrator ofisi bosh mutaxassisi

Telefon: +(99897) 295 95 65

Nazorat ishlarini tashkil etish va baholash sektorining funksiyalari

  • Nazorat jadvallarini ishlab chiqish;
  • Oraliq va yakuniy attestatsiya uchun zarur bo‘lgan bayonotlarni tayyorlash;
  • Bakalavrlar, magistrlar uchun o‘quv mashg‘ulotlari va imtihon sessiyalarini rejalashtirish;
  • Oraliq va yakuniy attestatsiya natijalari bo‘yicha jamlanma hisobotlarni shakllantirish va tayyorlash; yakuniy nazorat savollarini dastur asosida tuzilganligi bo‘yicha ekspert komissiyasi ishini tashkil qilish;
  • Fakultetlar uchun imtihon sessiyalari natijalari, o‘quv jarayonidagi kamchiliklar va nomuvofiqliklar to‘g‘risida ma’lumot tayyorlash;
  • Mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha imtihon varaqalarini yig‘ish;
  • Tegishli fanlar bo‘yicha nazorat komissiyasiga nazorat ishlarini tarqatish;
  • Nazorat ishi natijalarini komissiya a’zolari tomonidan adolatli baholanishini ta’minlash choralarini ko‘rish;
  • Ta’lim jarayoni natijalarini tahlil qilish, uni yanada takomillashtirish bo‘yicha aniq takliflar ishlab chiqish;
  • Attestatsiya va imtihon varaqalaridan foydalanish imkoniyatini ta’minlash;
  • Hisobotlarning yaxlitligi va xavfsizligi hamda attestatsiyaga ruxsatsiz aralashuvning oldini olish;
  • Ball-reyting tizimi to‘g‘risidagi nizomga muvofiq test va kurs imtihonlarining to‘g‘ri o‘tkazilishini tashkil etish va nazorat qilish;