Skip to main content

Ishonch telefoni: +(99872) 226 68 10

Mavzu: “ Bola rivojlanishining maktabgacha davrlarida surdopedagoglarning o‘zaro hamkorligining asosiy yo‘nalishlari. ”

FAN: Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar bilan olib boriladigan korreksion[1]

rivojlantiruvchi ishlar texnologiyasi

Mashg’ulot turi: Maruza

Fakultet: Pedagogika va psixologiya fakulteti  Maxsus pedagogika oligofrenopedagogika

Bosqich: 4

Guruh:  512-21

Guruh: 1 ta

Manzil: Pedagogika va psixologiya fakulteti 1-bino,  3/317 -auditoriya

Kun: 23-no’yabr, 2024-yil

Vaqti: 16-30 da

Amaliy  mashgʻulotni oʻqtuvchi: Qarshiboyev Asliddin Akram O’g’li

O’quv dasturi:
  1. Eshitishda nuqsoni bo‘lgan bolalarni o‘qitish va tarbiyalashda individual
yondashish yo‘llarini aniqlash haqida tushuncha.
  1. Eshitishda nuqsoni bo‘lgan bolalarni o‘qitish va tarbiyalashda individual korreksion
yondashish yo‘llarini qanday amalga oshirishni yoritib berish.
  1. Maktabgacha yoshdagi eshitishda nuqsoni bo‘lgan bolani tarbiyalayotgan oilaga
psixologik-pedagogik hamrohlik qilish. Ota-onalar assotsiatsiyalari.
  1. Eshitishda muammolari bo‘lgan bolani tarbiyalayotgan oilalarning ijtimoiy[1]
psixologik tavsifi.
  1. Ota-onalar va bola munosabatlarini psixologik-pedagogik tashxis qilish metodlari.