Ta’lim yo’nalishlari va mutaxassisliklari:
Maktabg’acha ta’lim, Boshlang’ich ta’lim, O’zbek tili va adabiyoti
Kafedra mutaxassislik fanlari:
MAKTABG’ACHA TA’LIM:
Bolalarni sahnalashtirish va ijodiy faoliyatga o’rgatish, MTT larida mashgulotlarni tashkil etish
texnalogiyasi, Matematik tasavvurlarni shakllantirish nazariyasi va texnologiyasi, Tasviriy faoliyatga
o’rgatish nazariyasi va texnologiyasi, Tabiat bilan tanishtirish, Bolalar musiqiy ta’limi, Bolalarni
ijtimoiy moslashuvi, Metodika fanlarni o’qitish texnologiyasi, Ifodali o’qish, Maktabgacha ta’limda milliy
o’yinlarni o’tkazish metodikasi.
BOSHLANG’ICH TA’LIM:
Boshlang’ich ta’limda bolalar adabiyoti, Ona tili o’qitish metodikasi, Boshlang’ich ta’limda xalqaro
baholash tizimi, Boshlang’ich ta’limda imlo qoidalari, Husnixat va savodxonlikni takomillashtirish, Ona tili
leksikografikasini o’qitish metodikasi, Boshlang’ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va integratsiyasi,
Texnologiya o’qitish metodikasi, Tarbiyaviy ishlar metodikasi, Boshlang’ich sinf o’qituvchisining nutq
madaniyati.
O’ZBEK TILI VA ADABIYOTI:
Ona tili, Ona tili va bolalar adabiyoti, Tilshunoslik asoslari, Аdabiyotshunoslik asoslari, O’zbek folklori,
Eski o’zbek yozuvi, O’zbek dialektalogiyasi, Fonetika, O’zbek adabiyoti tarixi, Leksikologiya, Morfemika va
morfologiya, Matnshunoslik, Navoyishunoslik, Istiqlol davri adabiyoti, O’zbek tilini sohada qullanilishi,
Hozirgi o’zbek adabiy tili, O’zbek adabiyoti, Badiiy tahlil asoslari, Hozirgi adabiy jarayon va adabiy
tanqid, O’qituvchi nutq madaniyati, O’zbek adabiyotini o’qitish texnologiyalari, Ona tili o’qitish
metodikasi, Mutola madaniyati va ifodali o’qish, O’zbek adabiyotini o’qitish metodikasi, Milliy uyg’onish
istiqlol davr O’zbek adabiyoti, O’zbek tili tarixi, Jahon adabiyoti, Sotsialigvistika va diskus, Аdabiyot
nazariyasi, Maktab darsliklari bilan ishlash, Proza va peetika, Til tizim birliklari, Badiiy matn taxlil
asoslari, Hozirgi adabiy jarayonlar va adabiy tanqidchilik, O’zbek (rus) tili.
Maktabgacha va boshlang’ich yo’nalishlarida masofaviy ta’lim
kafedrasi tarixi:Sirtqi (maxsus sirtqi) bo’lim Ijtimoiy–gumanitar fanlarda masofaviy ta’lim
kafedrasi 2020-2021 o’quv yilida OTVning …… sonli qarori bilan tashkil topgan. Sirtqi (maxsus sirtqi)
bo’limida o’qish jarayoni 5 yilga mo’ljallangan bo’lib, masofaviy ta’lim shaklida (Onlayin) darslar olib
boriladi va hozirda 1-kursdan 4-kursgacha bo’lgan talabalar tahsil olmoqda.
Kafedra 2021-2022 o’quv yilining aprel oyiga qadar Ijtimoiy-gumanitar fanlarda masofaviy ta’lim kafedrasi
deb yuritilib, kafedrada: Boshlang’ich ta’lim, Maktabgacha ta’lim, Jismoniy madaniya, Tarix,
Pedagogika-psixologiya, Musiqa, O’zbek tili, Difektalogiya yo’nalishlarini qamrab olgan va unga 2020-2021
o’quv yili may oyiga qadar Ijod Axmedov kafedra midiri bo’lgan. 2021 yil may oyidan to hozirgi vaqtga Ilxom
Umarov kafedra mudiri bo’lib boshqarib kelmoqda.
universitet rektori Sh.Sharipov tashabbusi bilan 2022 yilning aprel oyida Ijtimoiy –gumanitar fanlarda
masofaviy ta’lim kafedrasi 3ta kafedraga ajratildi.
Maktabgacha va boshlang’ich yo’nalishlarida masofaviy ta’lim kafedrasi, Ijtimoiy–gumanitar fanlarda
masofaviy ta’lim kafedrasi, Pedagogika-psixologiya va musiqa yo’nalishlarida masofaviy ta’lim kafedrasi.
Maktabgacha va boshlang’ich yo’nalishlarida masofaviy ta’lim kafedrasi tarkibida – Maktabg’acha ta’lim,
Boshlang’ich ta’lim, O’zbek tili va adabiyoti yo’nalishlari biriktirilgan. Ilxom Umarov kafedra mudiri
vazifasini bajarib kelmoqdq. Hozirda asosiy shtatda 17 nafar o’qituvchi faoliyat yuritmoqda.